تمرین سنگین کریس بامستد با فلکس لوئیس افسانه‌ای؛ CBum دست از رویایش نمی‌کشد

کدخبر (183061) | 30 اردیبهشت 1402 | ساعت 21:53
0 351
تمرین سنگین کریس بامستد با فلکس لوئیس افسانه‌ای؛ CBum دست از رویایش نمی‌کشد
فلکس لوئیس و کریس بامستد جلسه تمرینی خود را در سالن بدنسازی Dragon's Lair انجام دادند.

به گزارش سرخ نیوز، کریس بامستد به همکاری با چهره‌های معروف و سرشناس بدنسازی معروف است و همچنان به همین مسیر ادامه می‌دهد. اخیراً CBum با بدنساز افسانه‌ای فلکس لوئیس برای انجام تمرینات سنگین پشت مشارکت داشت تا یک قدم بیشتر به پنجمین عنوان قهرمانی خود در دسته کلاسیک فیزیک مستر المپیا نزدیک شود.

کریس بامستد کانادایی در حال حاضر یکی از محبوب‌ترین بدنسازان دنیا است. او با اثبات شایستگی خود توانسته چنین جایگاهی را از آن خود کند. بامستد 28 ساله پس از کسب عنوان قهرمانی دسته کلاسیک فیزیک مستر المپیا 2019، با اراده آهنین خود موفق شد

بین سال‌های 2020 تا 2022 از عنوان قهرمانی خود دفاع کند. دوران کریس بامستد برای حضور در مسابقات حرفه‌ای رو به پایان است اما او می‌خواهد پیش از بازنشستگی چندین قهرمانی دیگر مستر المپیا را بدست آورد.

او با پارگی عضلات بازو وارد مستر المپیا 2022 شد و پس از آن رقابت، یکی دو ماه را صرف بهبود مصدومیت خود کرد.

تمرین سنگین کریس بامستد با فلکس لوئیس افسانه‌ای؛ CBum دست از رویایش نمی‌کشدتمرین مشترک کریس بامستد و فلکس لوئیس در سالن بدنسازی

حالا بامستد به عنوان بخشی از تلاش خود در دوران خارج از فصل، برای تمرینات عضلات پشت به بدنساز کهنه کار فلکس لوئیس پیوست. لوئیس پیش‌تر به خاطر حکمرانی خود بر دسته 212 بدنسازی جهان شناخته می‌شد که باعث شد بین سال‌های 2012 تا 2018، هفت عنوان قهرمانی این بخش را در مستر المپیا کسب کند. لوئیس برای مدت کوتاهی به فکر حضور در بخش آزاد مردان بود اما هرگز به نتیجه نرسید. او در ماه مه 2022 از این ورزش بازنشسته شد و از آن زمان به طور قابل توجهی کاهش یافته است. لوئیس در حال حاضر با سرمایه‌گذاری‌های تجاری موفق خود مانند تاسیس باشگاه معروف Dragon's Lair سرگرم است و اغلب به بدنسازان نوظهور کمک می‌کند تا به اهداف خود در بدنسازی دست پیدا کنند. لوئیس و بامستد جلسه تمرینی خود را در همین سالن بدنسازی انجام دادند. ویدیوی این جلسه تمرینی در کانال شخصی یوتیوب CBum منتشر شده است. بنابراین بررسی این که بزرگان بدنسازی چگونه برای تقویت پشت خود تمرین کرده‌اند، خالی از لطف نیست.

تمرین سنگین کریس بامستد با فلکس لوئیس افسانه‌ای؛ CBum دست از رویایش نمی‌کشدتمرینات بزرگان بدنسازی برای تقویت پشت

تمرینات پشت تمرین پشت در مجموع شامل چهار تمرین - یک کشش عمودی و سه کشش افقی بود. کشش‌های عمودی مانند کشش‌های لت، عمدتاً عضلات لاتیسیموس دورسی را تحت تاثیر قرار می‌دهند که عضلاتی پره‌ای شکل در پشت هستند. این حرکت با توسعه عضلات لت، باعث پهن شدن پشت ورزشکار می‌شوند. حرکات کششی افقی برای ضخامت دادن به عضلات پشت ضروری هستند. در نتیجه، یک روال تمرینی که بر هر دو نوع حرکت تاکید دارد، کلید رشد کامل کمر است. حرکت زیر بغل روی میز شیبدار سی‌بام و لوئیس جلسه تمرینی را با حرکت زیر بغل نشسته با صفحات وزنه روی میز شیبدار شروع کردند. این حرکت ترکیبی، بسیاری از ماهیچه‌های مختلف را در قسمت بالایی بدن درگیر می کند که باعث می شود برای ایجاد عضلات قدرتمند و توده عضلانی بالاتنه کارآمد باشد. لوئیس و بامستد این حرکت را سبک شروع کردند و پس از گرم شدن عضلات، به آرامی وزنه‌های بیشتری را به ست‌های بعدی اضافه کردند. پس از انجام چند ست سنگین، آنها به سراغ حرکت بعدی رفتند. حرکت زیر بغل تی بار خوابیده جامعه بدنسازی به طور عمده به این باور رسیده که حرکات زیر بغل بهترین حرکات ترکیبی برای ایجاد عضلات سه بعدی پشت هستند. با این حال برای انتخاب یکی از این حرکات، تنوع بی پایانی وجود دارد و به حق همه آنها برای قرار گرفتن در برنامه تمرینی شما شایسته هستند. اما اگر قرار باشد یکی را انتخاب کنید زیر بغل تی بار خوابیده نسبت به بقیه برتری دارد. زیر بغل تی بار بر عضلات مختلفی مانند لتیسموس دورسی، ذوزنقه، رومبوئید، دلتوئید خلفی، عضله دوسر بازویی و ارکتور اسپاینا اثر می‌گذارد و آنها را به حرکت وامی‌دارد. این اتفاق باعث می‌شود این حرکت به یک حرکت کلاسیک برای تمرینات پشت تبدیل شود. بامستد و لوئیس چند ست از این تمرین را روی دستگاه زیر بغل تی بار خوابیده انجام دادند و وارد تمرین بعدی این جلسه شدند. تمرین سنگین کریس بامستد با فلکس لوئیس افسانه‌ای؛ CBum دست از رویایش نمی‌کشدحرکت زیر بغل سیم کش قدرتی پس از دو حرکت اصلی پارویی، CBum و لوئیس به اولین و تنها حرکت سیم کش این جلسه تمرینی رفتند. آن‌ها ست‌های سنگینی از سیم کش لات را با استفاده از دستگاه زیر بغل سیم کش قدرتی انجام دادند. هر دو بازوی این دستگاه که وزنه‌ها روی انها قرار دارند، به طور مستقل به دسته‌های وزنه جداگانه متصل می‌شوند. این به ایجاد تعادل در هر دو طرف بدن کمک می‌کند چراکه فرد نمی‌تواند دیگر وزنه را با آن سمت بدنش که راحتتر است به سمت خود بکشد. این دو بدنساز این تمرین را با ست‌های سنگین‌تر و وزنه‌های بیشتر پیش بردند و آخرین حرکت این جلسه تمرینی رسیدند. زیر بغل قایقی تمرین پشت با این حرکت قایقی به پایان رسید. این دو بدنساز پس از انجام چند ست با حرکت آهسته و کنترل شده، جلسه تمرینی خود را به پایان بردند. بامستد می‌گوید برای ماندن در اوج نیاز دارد تمرینات پرفشاری را انجام دهد. او نگران از دست دادن جایگاه خود به عنوان بهترین است. او هر چه با بدنسازان بزرگ مانند فلکس لوئیس تمرین کند، می‌تواند ذهنیت برنده شدن را در خود تقویت و رویایش را محقق کند. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...