رونی کلمن کلاسیک ؛ تبلیغ اسطوره بدنسازی برای رقابتی که به نامش زده شده است !

رونی کلمن در ویدیویی درخصوص محل برگزاری رویداد رونی کلمن کلاسیک 2023 و علت انتخاب آن صحبت‌ هایی داشته است.
کدخبر (168009) | 29 فروردین 1402 | ساعت 00:21
0 436
رونی کلمن کلاسیک ؛ تبلیغ اسطوره بدنسازی برای رقابتی که به نامش زده شده است !
رونی کلمن در ویدیویی درخصوص محل برگزاری رویداد رونی کلمن کلاسیک 2023 و علت انتخاب آن صحبت‌ هایی داشته است.

به گزارش سرخ نیوز، رونی کلمن، قهرمان هشت دوره مسابقات مستر المپیا از ماه ژانویه در مورد رویدادی که به نام خودش ثبت شده، صحبت کرده است. رونی کلمن کلاسیک به عنوان یکی از معتبرترین رقابت‌های بدنسازی، در میان مسابقات مقدماتی NPC Nationals قرار دارد که هر ساله در تگزاس برگزار می‌شود. رویداد سال گذشته در سال NRG شهر هیوستون برگزار شد و حالا این رویداد در سال 2023 به عنوان بیست و ششمین دوره مسابقات بدنسازی آماتور در نظر گرفته شده است. رونی کلمن و مربی‌اش در آخرین پست اینستاگرامی خود، جزئیات هیجان انگیزی را درخصوص این رویداد ارائه دادند.

رونی کلمن کلاسیک ؛ تبلیغ اسطوره بدنسازی برای رقابتی که به نامش زده شده است ! 01محل و زمان برگزاری رویداد رونی کلمن کلاسیک 2023

رونی کلمن در این ویدیو درخصوص محل برگزاری رویداد و علت انتخاب آن صحبت‌هایی داشته است. همچنین در مورد میزان جوایزی که در هر دسته و هر کلاس وزنی به برندگان اعطا می‌شود، توضیحاتی داده شده است. در این ویدیو رونی کلمن و مربی او برایان دابسون، اعلام کردند که رونی کلمن کلاسیک 2023 روز 20 می برگزار می‌شود. دابسون که مالک باشگاه متروفلکس نیز هست، عنوان کرد که این رویداد نمادین اگر نگوییم طولانی‌ترین نمایش، احتمالاً یکی از طولانی‌ترین نمایش‌های موجود در ایالت تگزاس است. او همچنین اعلام کرد که این رویداد در مرکز یادبود ویل راجرز شهر فورت ورث ایالت تگزاس برگزار خواهد شد. رونی کلمن کلاسیک ؛ تبلیغ اسطوره بدنسازی برای رقابتی که به نامش زده شده است!به گفته دابسون این محل یکی از بهترین سالن‌ها برای مسابقات بدنسازی است چراکه فاصله میان سالن آماده سازی و صحنه رقابت بسیار کوتاه است و شرکت کنندگان خسته نمی‌شوند. او همچنین اذعان داشت که در این رویداد تک تک کلاس‌ها از جمله قوی‌ترین ورزشکار و پاورلیفتینگ را در NPC وجود خواهد داشت.

جوایز رویداد رونی کلمن کلاسیک 2023 ؛ از شمشیر تا کمربند

با این حال نکته برجسته این ویدیو جوایزی بود که دابسون و کلمن به نمایش گذاشتند. آنها شمشیر پهن و درخشانی را به نمایش گذاشتند و عنوان کردند که این شمشیر به هر یک از برندگان هدیه داده خواهد شد. همچنین رونی کلمن جایزه دیگری را هم به نمایش گذاشت که به گفته قهرمان سابق دنیای بدنسازی به نفرات برتر نهایی داده خواهد شد. رونی کلمن که سابقه قهرمانی آرنولد کلاسیک را دارد، با نشان دادن کمربندهای وزنه برداری گفت:
من شخصا این کمربندها را برای نفرات برتر امضا خواهم کرد.
رونی کلمن کلاسیک ؛ تبلیغ اسطوره بدنسازی برای رقابتی که به نامش زده شده است!با این حال برای امضای این کمربندها، برندگان باید از غرفه کلمن در این رویداد بازدید کنند. در انتهای ویدیو کلمن و دابسون اعلام می‌کنند که هفت هفته به آغاز رویداد زمان باقی مانده و ورزشکاران هنوز فرصت ثبت نام دارند. برایان دابسون می‌گوید:
شاید خیلی‌ها فکر کنند که چطور می‌شود در 7 هفته برای چنین رقابتی آماده شد اما باید گفت که این مدت برای آماده‌سازی کافی است. من و رونی احتمالاً بارها این کار را انجام دادیم.
با توجه به اینکه دابسون نقش مهمی در موفقیت‌های رونی کلمن داشته، نمی‌توان راهنمایی‌هایش را نادیده گرفت. این در حالی است که کلمن افسانه‌ای هم در این ویدیو با نظرات دابسون ابراز موافقت می‌کرد. بیشتر بخوانید:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...