درک لانسفورد و عضلات پشت دیوانه کننده ؛ او در مسیر بزرگانی چون رونی کلمن و دوریان یتس است

کدخبر (226380) 12 شهریور 1402 | ساعت 17:54
0 1696
درک لانسفورد در ادامه پیشرفت فیزیکی هیجان انگیز خود، آپدیتی خارق‌العاده از عضلات پشت خود به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، آپدیت بدنی اخیر که درک لانسفورد بدنساز از عضلات پشت خود به اشتراک گذاشته این روزها به شدت خبرساز شده است. درک این روزها تمرینات پرفشاری را زیر نظر هنی رامبد پشت سر می‌گذارد و کاملا روی توسعه عضلات و برطرف کردن نقاط ضعف خود متمرکز است. درک لانسفورد سال گذشته شگفتی بزرگ دسته اوپن مستر المپیا بود و در شرایطی که همه در انتظار درخشش او در دسته 212 پوند و دفاع از عنوان قهرمانی خود در سال 2021 در لاس وگاس بودند، پس از درخشش در فیگور گیری افتخاری در پیتسبورگ پرو 2022، دعوت‌نامه ویژه‌ای برای حضور در دسته اوپن دریافت کرد و در لاس وگاس او را در دسته اوپن دیدیم. از زمان قهرمانی درک لانسفورد در دسته 212 پوند مستر المپیا در سال 2021، کارشناسان معتقد بودند که او ژنتیک فوق‌العاده‌ای در عضلات پشت خود دارد و علی رغم اینکه او با پکیج کاملی در این مسابقات حاضر شده بود اما در فیگور های پشت در این استیج کاملا متمایز به نظر می‌رسید.

عبور درک لانسفورد از محدودیت های دسته 212 پوند

محدودیت وزنی دسته 212 پوند که بدنسازان را ملزم به حفظ وزن خود تا سقف 96 کیلوگرم می‌کرد، سرپوشی بر توانایی‌های درک لانسفورد بود، بدنسازی که نه تنها از ژنتیک فوق‌العاده در عضلات پشت خود بهره‌مند است بلکه می‌تواند در دسته بدنسازانی برترین بدنسازان تاریخ از این حیث قرار بگیرد. بدنسازانی مانند دوریان یتس و رونی کلمن که به داشتن عضلات پشت خیره کننده خود معروف بودند و همواره مثالی بودند بر این ادعا که قهرمان مستر المپیا از عضلات پشت مشخص می‌شود.

درک لانسفورد و عضلات پشت درخشان ؛ او در کلاس بزرگانی چون رونی کلمن و دوریان یتس است 03سال گذشته درک لانسفورد با 9 کیلوگرم افزایش وزن روی استیج رفت و نه تنها حجم خیره‌کننده‌ای داشت، بلکه از کاندیشن فوق‌العاده‌ای هم برخوردار بود که این موضوع باعث تعجب کارشناسان شد. چرا که معمولا بدنسازان بین 2 تا 5 کیلوگرم افزایش وزن باکیفیت را تجربه می‌کنند. افزایش وزنی که در واقع بتوانند کاندیشن مناسب را هم در کنار آن داشته باشند. موردی که درک لانسفورد در آن کاملا موفق بود و در کنار افزایش حجم، کاندیشن فوق‌العاده خود را هم حفظ کرده بود.

درخشش درک لانسفورد در مستر المپیا 2022

سال گذشته درک لانسفورد در دو فیگور پشت مقابل تمام بدنسازان به برتری رسیده بود و هادی چوپان با برتری در فیگور های جلو و بغل در مستر المپیا، با اقتدار به قهرمانی رسیده بود. از تمرینات گرگ پارسی و حتی سامسون داودا این چنین به نظر می‌رسید که این دو بدنساز امسال انرژی خود را برای توسعه بیشتر عضلات پشت خود گذاشته‌اند و پیشرفت قابل ملاحظه‌ای را از این دو بدنساز دیده‌ایم اما آپدیت جدید درک لانسفورد نشان می‌دهد که به احتمال زیاد، او باز هم سلطان عضلات پشت در مستر المپیا خواهد بود.

آپدیت جدیدی که در آن عضلات پشت درک لانسفورد عجیب و غریب و ترسناک به نظر می‌آید. با این که در دوره حجم بوده و جزئیات عضلات وی خیلی قابل بررسی نیست اما از همین حالا می‌توانیم او را در صف بهترین عضلات پشت تاریخ قرار دهیم. درک امسال علاوه بر تقویت نقاط قوت خود، روی نقاط ضعف خود هم کار کرده و عضلات چهار سر ران و همسترینگ وی بسیار حجیم‌تر از سال گذشته به نظر می‌رسد و همین طور مشکل کوچکی عضلات سینه وی هم تا حدود زیادی برطرف شده اما باید در نظر داشت که در فیگور های جلو، هادی چوپان کامل‌ترین بدنساز حال حاضر دنیا است و او در این فیگور ها کم‌نظیر است. هادی با عضلات میان تنه تحسین برانگیز، موربی‌های فوق‌العاده، سینه‌هایی با حجم مناسب و فیبر خارق‌العاده، عضلات چهار سر ران حجیم و در عین حال با تفکیک و جزئیات بالا و پکیج دست‌هایی که از حجم مناسب و جزئیات بهتری نسبت به درک لانسفورد برخوردار است. با وجود پیشرفت‌های چشم‌گیر درک لانسفورد، قهرمانی در مستر المپیا 2023 چندان برای او راحت نخواهد بود اما به نظر می‌رسد مثلث قهرمانی بین هادی، درک و سامسون خواهد بود و هادی و درک دو ضلع اصلی این مثلث را تشکیل خواهند داد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


درک لانسفورد و تمرکز روی قهرمانی در مستر المپیا

سال گذشته و پس از پایان مستر المپیا و در فاصله یک ماه مانده به آرنولد کلاسیک 2023، درک انصراف خود از حضور در این استیج را اعلام کرد، در حالی که پیش از آن گفته می‌شد که او به روی استیج خواهد رفت و شاهد رقابت جالبی میان وی، نیک واکر و سامسون داودا خواهیم بود.

درک لانسفورد و عضلات پشت درخشان ؛ او در کلاس بزرگانی چون رونی کلمن و دوریان یتس است 03اما در نهایت درک اعلام کرد که پس از مشورت با هنی رامبد، تمرکز کامل خود را بر روی مستر المپیا 2023 خواهد گذاشت و به چیزی کمتر از قهرمانی در این استیج راضی نخواهد شد که پس از این اظهار نظر، هجمه زیادی به او وارد شد و نیک واکر و رسانه‌های حامی او، درک لانسفورد را ترسو و بزدل خطاب کرد و مدعی شدند که او از رقابت با جهش یافته ترسیده است. در غیاب لانسفورد، نیک واکر از پس سامسون داودا در آرنولد کلاسیک برنیامد و با وجود اینکه بدن بسیار کات و تا مغز استخوان خشکی را روی استیج برده بود، اما سامسون به دلیل شیپ زیبای خود قهرمان شد و این در واقع رویکرد داوران را در این سال‌ها نشان می‌دهد که علاوه بر حجم و کاندیشن مناسب، بدنسازان باید از شیپ زیبایی برخوردار باشند و همواره از این لحاظ ایرادات زیادی به نیک واکر وارد شده است. درک لانسفورد و عضلات پشت درخشان ؛ او در کلاس بزرگانی چون رونی کلمن و دوریان یتس است 03همین موضوع نشان خواهد داد که با وجود تمرکز زیاد و خودباوری تحسین‌کننده‌ای که نیک واکر به خودش دارد، او امسال نیز به نظر مجموعه خبری سرخ نیوز در میان 3 نفر برتر قرار نخواهد نگرفت.

آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
ویدئو های ترند
موردی نیست.
موردی نیست.
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...