راز ساختن عضلات سینه از زبان فلکس لوئیس / رونمایی قهرمان 7 دوره مستر المپیا از 3 تمرین خاص!

فلکس لوئیس سه حرکت مورد علاقه خود برای ساخت عضلات سینه را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.
کدخبر (196005) | 30 خرداد 1402 | ساعت 11:38
0 307
راز ساختن عضلات سینه از زبان فلکس لوئیس / رونمایی قهرمان 7 دوره مستر المپیا از 3 تمرین خاص!
فلکس لوئیس سه حرکت مورد علاقه خود برای ساخت عضلات سینه را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، فلکس لوئیس، اسطوره بدنسازی ولز، در طی دوران حرفه‌ای خود بی‌شک یکی از بهترین بدن‌های تاریخ را در دسته 212 پوند مردان برای خود ساخت. با اینکه او اکنون دیگر در مسابقات شرکت نمی‌کند اما در مورد موضوعات مختلف مرتبط با بدنسازی صحبت می‌کند و آموزش‌های مختلفی را برای طرفداران خود در نظر می‌گیرد. لوئیس در یکی از پست‌های اخیرش در اینستاگرام، سه حرکت مورد علاقه خود برای ساخت عضلات سینه را با طرفدارانش به اشتراک گذاشت.

سابقه فلکس لوئیس در بدنسازی

علاقه فلکس لوئیس به بدنسازی از سنین نوجوانی‌اش شروع شد. او از الگوهای برجسته‌ای مانند تام پلاتز و شوارتزنگر، قهرمان هفت دوره مسابقات مستر المپیا در دسته 212 پوند، الهام می‌گرفت. او در انگلیس به شهرت رسید و سپس به لیگ حرفه‌ای سازمان بدنسازی و تناسب اندام پیوست. او بدن بسیار فوق‌العاده‌ای داشت و طرفدارانش همواره او را به خاطر بازوهای شگفت‌‌انگیزش مورد تحسین قرار می‌دادند. لوئیس دوران پر افتخاری را پشت سر گذاشت و توانست با شکست دادن استعدادهای جوان، در مجموع به هفت قهرمانی در دسته 212 پوند دست پیدا کند. جالب اینجاست که او از سال 2012 تا 2018 هیچ شکستی را تجربه نکرد و تمامی مسابقاتی که در آن شرکت کرد را با پیروزی پشت سر گذاشت. اگرچه او ایده حضور در دسته آزاد را در ذهن خود می‌پروراند اما در نهایت تصمیم به کناره‌گیری گرفت و پس از قهرمانی در دسته 212 پوند مستر المپیا 2018، از بدنسازی حرفه‌ای خداحافظی کرد. سه حرکت برتر برای ساخت سینه ای عضلانی! / فلکس لوئیس و تمریناتی برای قهرمانی!

آپدیت بدنی فلکس لوئیس

در سال 2022، لوئیس اظهار کرد که نتیجه آزمایش خون او خوب بوده است. او بدن خود که به دلیل کناره‌گیری از بدنسازی کوچک‌تر شده بود را به طرفدارانش نشان داد و گفت که قصد دارد استفاده از TRT را شروع کند. او پس از اینکه استفاده از TRT را آغاز کرد، با ارائه آپدیت‌های قابل توجهی از بدن خود، طرفدارانش را شگفت‌زده کرد. لوئیس در سال 2022، بازوهای بزرگ خود را در یک جلسه تمرینی سنگین عضلات بازو در فضای مجازی به نمایش گذاشت. سپس چند هفته بعد، به اندرو جکد پیوست و آن‌ها به همراه دیگر در یک جلسه تمرینی مشترک، تمرینات عضلات پا را انجام دادند. آن‌ها همچنین به منظور آمادگی هرچه بیشتر اندرو جکد در مسابقات مستر المپیا 2022، در یک جلسه تمرینی دیگر، تمرینات دیگری برای عضلات پشت نیز انجام دادند. فلکس لوئیس با انتشار آپدیتی دیگر از وضعیت بدنش در اوایل سال 2023، طرفداران خود را شگفت‌زده کرد. او همچنین برنامه تمرینی و رژیم غذایی جدید خود برای افزایش حجم عضلاتش را با طرفداران به اشتراک گذاشت. با توجه به تقارن فوق‌العاده بدن فلکس لوئیس، شایعاتی در مورد بازگشت او به مسابقات بدنسازی به وجود آمده است. او درباره بازگشت احتمالی خود در مسابقات بدنسازی صحبت کرده اما عنوان کرده که تنها در صورتی برمی‌گردد که جایزه قهرمان بسیار زیاد باشد.

3 حرکت برتر فلکس لوئیس برای یک سینه عضلانی!

فلکس لوئیس در یکی از پست‌های اخیر خود در اینستاگرام، سه حرکت موردعلاقه خود را برای تقویت عضلات سینه توضیح داد؛ عضلاتی که به بدنساز کمک می‌کنند تا او در مستر المپیا به قهرمانی برسد! سه حرکت برتر برای ساخت سینه ای عضلانی! / فلکس لوئیس و تمریناتی برای قهرمانی! لوئیس درباره تمرین «پرس سینه‌ عمودی» به‌عنوان اولین حرکت انتخابی خود گفت:
حرکت شماره یک، پرس سینه عمودی است. همان‌طور که من بارها تکرار کرده‌ام، تنظیم شرایط بسیار مهم است. شما باید ارتفاع صندلی را مطابق با شرایط خود تنظیم کنید. بنابراین، من سعی می‌کنم سینه‌ام را با ارتفاع دستگیره‌ها تنظیم کنم. برخی از مردم می‌گویند که شما از عضلات پشت بازو استفاده می‌کنید، من این کار را مدت زیادی انجام داده‌ام، راه‌هایی برای استفاده نکردن از پشت بازو وجود دارد، هرچه فاصله دستانتان بیشتر باشد، کمتر از پشت بازو استفاده خواهد شد. به صندلی تکیه می‌کنم. در ابتدا سینه‌ام را بالا می‌برم و در آخر منقبض می‌کنم.
حرکت بعدی او، «قفسه بالا سینه» است. او در این رابطه گفت:
حرکت شماره دو، قفسه بالا سینه است. این حرکت بسیار همانند فلای دمبل است. سینه‌ام را بالا می‌برم و بدنم را خم می‌کنم. فاصله کمی بین کمر من و پد وجود دارد و شانه‌هایم محکم برروی پد فشرده شده‌اند، در پایین به‌‌صورت کامل کشش دارم. در بالای حرکت، عضلاتم را منقبض می‌کنم و هنگام باز کردن فلای، وزن را کنترل می‌کنم. دستانم را نود درجه باز کرده و دوباره می‌بندم.
راز ساختن عضلات سینه از زبان فلکس لوئیسدر نهایت، لوئیس جزئیات استفاده مؤثر از دستگاه پرس سینه شیبدار را توضیح داد و گفت:
حرکت شماره سه، یکی از بهترین حرکت‌های پرورش عضلات سینه است. این حرکت، پرس سینه‌ی شیبدار است. سینه‌ام را بالا می‌برم، پاهایم در موقعیتی استوار قرار دارد و در بالای حرکت، عضلاتم را منقبض می‌کنم. همانطور که می‌بینید، من مشت‌هایم را کامل نبسته‌ام و این روشی است که من به شخصه توصیه نمی‌کنم، اما من با همین روش تمرین می‌کنم و بهترین حس را دارم. همیشه انقباض و کنترل بسیار مهم است.

رژیم غذایی فلکس لوئیس

فلکس لوئیس در ماه گذشته درباره استفاده از استروئیدها در دوران حرفه‌ای خود صحبت کرد. او گفت که اگر تصمیم به بازگشت به مسابقات بگیرد، می‌تواند هادی چوپان را شکست دهد، در مستر المپیا 2022 به قهرمانی برسد و باور دارد که در این شرایط، درک لانسفورد در جایگاه دوم قرار خواهد گرفت. او سپس به کریس بامستد چهار دوره فیزیک کلاسیک پیوست و آن‌ها در یک جلسه تمرینی مشترک، تمرینات عضلات پشت را همراه یکدیگر انجام دادند. لوئیس چندی پیش در رابطه رمز و رازهای تمرینات خود، رژیم غذایی و روش‌هایش در ریکاوری صحبت کرد. او همچنین درمورد برنامه‌های خود برای شرکت در چالش تحول بدنی به مناسبت چهلمین سالگرد تولدش صحصبت کرد. علاوه‌بر این، او مدتی پیش سه حرکت برتر خود برای ساخت عضلات پشت بازو را نیز به اشتراک گذاشت.

جدیدترین اخبار ورزش بدنسازی:

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...