روزی که کانر مک گرگور به طور وحشیانه به جان سینا حمله کرد

جان سینا و کانر مک گرگور رابطه خوبی ندارند و این مساله به یک مصاحبه خبری در سال 2016 برمی‌ گردد.
کدخبر (201358) | 09 تیر 1402 | ساعت 23:18
1 569
روزی که کانر مک گرگور به طور وحشیانه به جان سینا حمله کرد
جان سینا و کانر مک گرگور رابطه خوبی ندارند و این مساله به یک مصاحبه خبری در سال 2016 برمی‌ گردد.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، کانر مک گرگور هرگز نتوانسته از کانون توجه و تیتر خبرها دور باشد. این مبارز ایرلندی در حال حاضر مدت‌هاست که از مبارزه در رینگ هشت ضلعی دوره بوده و منتظر اعلام تاریخی رسمی برای بازگشت به مسابقات و مبارزه با مایکل چندلر است. با این حال این بدان معنا نیست که او دیگر نام بزرگی نیست که ارزش صحبت کردن را داشته باشد. طبیعتا وقتی نام UFC به میان می‌آید و به دوران مدرن این پروموشن فکر می‌کنید، نام کانر مک‌گرگور جزو اولین نفراتی است که به ذهن می‌آید و دقیقا برای سازمان WWE، جان سینا در موقعیت مشابهی قرار دارد.

آیا کانر مک گرگور می‌تواند در WWE مبارزه کند؟

UFC اخیراً اعلام کرده است که با یک قرارداد بزرگ، با WWE ادغام و تحت پوشش Endeavor که مسئولیت این دو پروموشن بزرگ را بر عهده خواهد گرفت، قرار می‌گیرد. این موضوع شایعاتی را مبنی بر اینکه مک گرگور می‌تواند روزی به صحنه کشتی بپیوندد، ایجاد کرده است. این مشابه مسیری است که ورزشکاران بزرگ دیگر از جمله تایسون فیوری ستاره بوکس در پیش گرفتند. او ابتدا یک تصویر فتوشاپی از خود با کمربند WWE منتشر کرد که طرفداران را بسیار شگفت زده کرد اما به نظر می‌رسد که او اخیراً این کار را کم اهمیت دانسته و تصمیمی برای آن نگرفته است با این حال تریپل اچ، رئیس WWE پیشنهاد کرده است که با توجه به شخصیت وحشیانه و روحیه مبارزه‌طلب کانر مک گرگور، او برای ایفای نقش در دنیای سرگرمی عالی خواهد بود. با توجه به اینکه کانر از UFC فاصله گرفته، مطمئنا حضورش در WWE تماشایی خواهد بود.

اظهار نظر وحشیانه درباره جان سینا

جان سینا از ایالت ماساچوست، در طول دوران حرفه‌ای درخشان خود 16 قهرمانی WWE را بدست آورد و پس از کنار کشیدن از مسابقات کشتی، به صنعت سینما و موسیقی روی آورد و در چندین فیلم نقش‌هایی را بر عهده داشت. با این حال او و کانر مک گرگور رابطه خوبی ندارند و این مساله به یک مصاحبه خبری در سال 2016 برمی‌گردد؛ جایی که از صحبت‌های کانر مک گرگور کاملا می‌توان متوجه شد که او اصلا علاقه‌ای به دنیای کشتی کج ندارد. کانر مک گرگور در این مصاحبه در مورد جان سینا گفته است:
مرد اصلی؟ جان سینا. ما درباره مردی 40 ساله صحبت می‌کنیم که با یک تی شرت نارنجی نورانی و یک هدبند در حال راه رفتن است چراکه کسی نمی‌تواند او را ببیند. ما می‌توانیم او را به عنوان یک مرد چاق و بزرگ و شکست خورده ببینیم.
جان سینا و کانر مک گرگور دو نفر از شناخته‌شده‌ترین نام‌ها در ورزش‌های رزمی هستند. اگرچه مک‌گرگور ممکن است عجله‌ای برای ورود به WWE نداشته باشد اما در حال حاضر شایعات پیرامون این موضوع زیاد و داغ است و بعید نیست از یک دنیا وارد دنیای دیگر شود. او آخرین بار در سال 2017 با تغییر ورزش، وارد مبارزه بوکس با فلوید می ودر شد که البته در آن شکست خورد. به نظر می‌رسد این جابجایی برای جان سینا که سال‌ها به تغییر و تحول عادت کرده، ساده‌تر باشد. آخرین اخبار ورزش کشتی کج

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

کاربر سایت
04 شهریور 1402
اگه‌بیادکشتی‌کج‌براک‌لزنر‌نابودش‌میکنه‌پس‌نمیاد😂😂
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...