رژیم غذایی و ددلیفت‌های حیرت انگیز قوی ترین پسر جهان؛ از وزنه‌برداری در یک سالگی تا طوفان در فضای مجازی

قوی‌ترین پسر ۱۰ ساله جهان درباره شیوه تمرین و رژیم غذایی خود صحبت می‌کند.
کدخبر (221082) | 02 شهریور 1402 | ساعت 07:28
0 229
رژیم غذایی و ددلیفت‌های حیرت انگیز قوی ترین پسر جهان؛ از وزنه‌برداری در یک سالگی تا طوفان در فضای مجازی
قوی‌ترین پسر ۱۰ ساله جهان درباره شیوه تمرین و رژیم غذایی خود صحبت می‌کند.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، روآن اومالی یکی از پدیده‌های نوظهور ورزش وزنه‌برداری است که «به‌عنوان قوی‌ترین دانش آموز جهان» شناخته می‌شود. اومالی در مصاحبه اخیرش با This Morning فاش کرده است که وزنه‌برداری را از یک سالگی شروع کرده و آینده خود را در رشته ورزشی پاورلیفتینگ جستجو می‌کند. اومالی همانطور که روزانه در باشگاه فعالیت‌های خود را افزایش می‌دهد و تمرینات سخت‌تری را دنبال می‌کند، مصرف روزانه مواد غذایی خود را به 3 هزار کالری رسانده تا از نظر جسمانی نیز تقویت شود. اومالی علی‌رغم برنامه شلوغی که در کلاس‌های دبیرستان دارد، حاضر نیست اجازه دهد تا محدودیت‌ها و مسئولیت‌ها او را از خواسته‌هایش دور کند و مانع آن شود که به سراغ وزنه‌های سنگین‌تر برود. اومالی در مدت اخیر توانست در شبکه‌های اجتماعی توجه افراد زیادی را به خود جلب کند و حالا پس از زیر و رو کردن فضای مجازی، با انجام تعدادی از تمرینات اسکوات، ددلیفت و پرس نشسته، نشان می‌دهد که توانایی‌هایش فراتر از یک پسر 10 ساله است.

هدف روآن اومالی در پاورلیفتینگ

او برنامه های بلندپروازانه‌ای برای آینده دارد؛ زیرا قصد دارد پس از 12 سالگی، خود را به‌عنوان یک پاورلیفتر در بریتانیا مورد آزمون قرار دهد.

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


به گفته اومالی، وی در سنین بسیار پایین پاورلیفتینگ را شروع کرد اما کارهایش را بدون وزنه انجام می‌داده تا بدنش به این حرکات عادت کند. قوی‌ترین دانش‌آموز دنیا می‌گوید:
من بدون وزنه شروع کردم و فقط تلاش می‌کردم تا تکنیک‌ها را بیاموزم و بدانم قرار است چه کاری انجام دهم. من به‌عنوان یک کودک 10 ساله موفق شدم رکورد جهانی ددلیفت را بشکنم و این برای اولین بار بود که به طور جدی وارد عرصه رقابت شدم.
روآن با توانایی بلند کردن دو برابر وزن بدن خود، همچنان به شکستن رکوردهای چندگانه پاورلیفتینگ ادامه می‌دهد. اومالی در حال حاضر، قوی‌ترین کودک 10 ساله زیر 56 کیلوگرم تمام دوران است. اما او تنها پاورلیفتر تأثیرگذار نیست که در ۱۰ سالگی تیتر خبرها می‌شود. رژیم غذایی و ددلیفت‌های حیرت انگیز قویترین پسر جهان؛ از وزنه‌برداری در یک سالگی تا طوفان در فضای مجازی روری ون اولفت به‌خاطر قدرتش در لیفت وزنه‌های غیرقابل مهار معروف است. همچنین جردن میکا، دارنده رکورد USAPL، کودک دیگری است که برای شاهکارهای قدرتی خود مورد تحسین قرار گرفته است. اینکه آیا پاورلیفتینگ یک فعالیت مناسب برای کودکان است یا خیر، به این بستگی دارد که این سؤال را از چه کسی بپرسید. برخی بر این باورند که تمرینات قدرتی می‌تواند خطراتی را برای کودکان و نوجوانانی که تحت نظارت نیستند، به همراه داشته باشد؛ زیرا استخوان‌های آن‌ها به طور کامل رشد نکرده است. با این حال، برخی دیگر معتقدند که وزنه‌برداری، روشی مؤثر برای کودکان برای افزایش آمادگی جسمانی و تندرستی است. تمرینات قدرتی همچنین فواید زیادی مانند افزایش ترکیب بدن، قدرت و توان برای کودکان به همراه دارد،. روآن اومالی با وجود آنکه هنوز نوجوان است، در رشته پاورلیفتینگ دچار هیچ آسیبی نشده است. او قصد متوقف شدن ندارد و می‌خواهد به رؤیای خود برسد و رکوردهای شخصی و جهانی را جابه‌جا کند. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...