پیمان ماهری پور به سیم آخر زد ؛ حمله تند پاورلیفترکار ایرانی به مسئولین!

پیمان ماهری پور پاورلیفترکار ایرانی در اعتراض به عدم صدور ویزا برای حضور در مسابقات انگلیس، استوری‌های اعتراض‌آمیزی را به اشتراک گذاشته است.
کدخبر (224856) | 07 شهریور 1402 | ساعت 15:05
0 866
پیمان ماهری پور به سیم آخر زد ؛ حمله تند پاورلیفترکار ایرانی به مسئولین!
پیمان ماهری پور پاورلیفترکار ایرانی در اعتراض به عدم صدور ویزا برای حضور در مسابقات انگلیس، استوری‌های اعتراض‌آمیزی را به اشتراک گذاشته است.

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، پیمان ماهری پور پاورلیفترکار ایرانی که از مدت‌ها پیش در تلاش برای شکستن رکورد ددلیفت 501 کیلوگرمی هافتور بیورنسون بوده، با به اشتراک گذاشتن استوری‌هایی به عدم صدور ویزای خود برای حضور در مسابقات جهانی را به اشتراک گذاشته اشت. پیمان ماهری پور در هفته‌های اخیر با اشتراک ویدئوی ددلیفت 452 کیلوگرمی با سه تکرار خبرساز شده بود، در مسابقات کشوری که اخیرا در قم برگزار شد رکورد 485 کیلوگرمی ددلیفت را به ثبت رساند. ماهری پور که رکورد ددلیفت ایران و آسیا بوده مدعی شده در مسابقات قم می‌توانسته رکورد 500+ کیلویی به ثبت برساند. او از سال 2019 به دلیل عدم صدور ویزا موفق به حضور در مسابقات جهانی نشده و حال اعتراض شدید خود به این موضوع را با مخاطبانش در اینستاگرام به اشتراک گذاشته است، اعتراضی که مخاطب آن را باید در داخل کشور جستجو کرد! او از مدت‌ها پیش در تلاش برای حضور در مسابقات جهانی انگلیس بوده، مسابقاتی که وی همچنان به دلیل عدم صدور ویزا قادر به حضور در آن نخواهد بود. مشکل عدم صدور ویزا در سال‌های اخیر گریبان‌گیر بسیاری از ورزشکاران ایرانی بوده و در حال حاضر نیز بهروز تابانی و وحید بادپی دو بدنساز ایرانی که مجاز به حضور در مستر المپیا بوده در تلاش برای اخذ آن برای شرکت در مسابقات هستند، دو بدنسازی که مسابقات سال گذشته را به همین دلیل از دست داده بودند.

پیمان ماهری پور به سیم آخر زد ؛ حمله تند پاورلیفترکار ایرانی به مسئولین!اعتراض تند پیمان ماهری پور : مشکل از منه!

این پاورلیفترکار ایرانی روز گذشته با اشتراک گذاشتن چند استوری در صفحه اینستاگرامی خود به حل نشدن مشکل ویزای خود معترض شد. ماهری پور در استوری اول خود ضمن اشاره به تلاش برای ثبت رکورد 505 کیلویی ددلیفت، نوشته:
این ویزای انگلیس نیاد، خدا سر شاهده دوره بعدی هر جای دیگه باشه این رکورد 505 کیلویی که مال خودمه رو می‌زنم. دلم پره، حرمت نگه داشتم و چیزی نمیگم اما دفعه بعد حرمتی در کار نیست. ماه پیش تیم ملی ناشنوایان پاورلیفتینگ رفتن انگلیس و مسابقه دادن. مشکل از منه که به کسایی اعتماد می‌کنم که یا کار رو بلد نیستن یا دل نمی‌سوزونن و یا دوست ندارن من برم. جرات سوزوندن بلیط رو ندارن. طرف حسابتون اون بالایی.
پیمان ماهری پور به سیم آخر زد ؛ حمله تند پاورلیفترکار ایرانی به مسئولین!استوری دوم پیمان ماهری پور با تصویری از مسابقات کشوری قم بوده و او در این استوری نوشته:
هر موقع حرف حق زدیم شدیم آدم بد، آدم عصبانی، آدم زودجوش! این همه با طرفدارات و رفیقات عشق بازی کن، هفته به هفته باهاشون تمریناتتو به اشتراک بذار و به رکورد نزدیک شو و .... من اگه لباس نو داشتم تو همون قم قدرت [ثبت رکورد] بالای 500 داشتم. آخه لامذهب‌ها، باید این وزنه ذهنتون بگنجه که براش ارزش قائل بشین...

صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


او در ادامه نوشته:
[چرا] تیم ملی نابینایان پاورلیفتیگ بره انگلیس و من نرم؟ به نظر شما مقصر کیه؟ منم؟ یا هیچ کس مقصر نیست؟ می‌‎فهمین برای کیلو کیلوی این وزن، خودم، خانواده‌ام، مربی‌ام، دوستان، همه کسم مردم ایران چه قدر خون دل خوردن؟ حتما باید بذارم برم؟ آخه دردمو کجا ببرم؟ کی مقصره؟ من؟ الان به هر کی بگی میگه من مقصر نیستم. بابا من که خسته نمیشم. بمیرم تا تهش هستم. از این عشق و مردم کمی شرم کنیم، اول از همه خودم شرم می‌کنم بابت اعتمادم.
پیمان ماهری پور به سیم آخر زد ؛ حمله تند پاورلیفترکار ایرانی به مسئولین!کاملا مشخص است که این پاورلیفترکار ایرانی از مسئولین و تمام افرادی که به او قول صدور ویزا را داده بودند شاکی است و او ابایی از بیان این صحبت‌ها ندارد. ماهری‌پور تنها در تلاش برای ارتقای رکوردی است که شاید تا سال‌های سال دست نخورده باقی ماند اما در این راه به نظر می‌رسد او از کوچک‌ترین حمایت مدیران نیز بی‌بهره است. باید منتظر ماند و دید که آیا مشکل ویزای پیمان ماهری پور تا مسابقات انگلیس صادر خواهد شد یا خیر، او فرصت زیادی برای حضور در این رقابت ندارد. آخرین اخبار ورزش بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...