شبیخون شبانه هادی چوپان از شیراز به قلب تگزاس؛ پیشرفت حیرت انگیز عضلات پشت گرگ ایرانی + ویدئو

کدخبر (227261) | 15 شهریور 1402 | ساعت 09:52
0 3096
شبیخون شبانه هادی چوپان از شیراز به قلب تگزاس؛ پیشرفت حیرت انگیز عضلات پشت گرگ ایرانی + ویدئو
هادی چوپان با انتشار ویدئویی از آپدیت بدنی خود در ساعات ابتدایی بامداد امروز، از پیشرفت چشمگیر عضلات پشت خود رونمایی کرد.

گزارش زنده مستر المپیا ۲۰۲۳ بیشتر بخوانید

بیشتر بخوانید

به گزارش خبرنگار سرخ نیوز، هادی چوپان با انتشار ویدئویی کوتاه در صفحه شخصی خود در اینستاگرام به انتظارات هواداران برای رونمایی از شمایل جدید عضلات پشت خود پایان داد. قهرمان ایرانی مستر المپیا با انتشار پستی در حساب کاربری خود در اینستاگرام بار دیگر خبر ساز شد. او در کپشن این پست اینستاگرامی نوشته :

ساعت 1:45 شب، خوابم نمی‌بره. بیا با هم بازی کنیم. بابت نداشتن دوربین حرفه‌ای و فتوشاپ عذر می‌خوام!

انتشار آپدیت‌های پیاپی از مدعیان کسب ساندو و رقیبان مستقیم هادی چوپان در استیج اورلاندو، هواداران هادی را برای مشاهده آخرین وضعیت بدنی او بی‌تاب کرده بود. هادی چوپان با وجود فعال بودن در شبکه‌های اجتماعی، مدت نسبتا زیادی که آپدیت بدنی از خود به اشتراک نگذاشته بود. ویدئوی منتشر شده هم بسیار کوتاه است اما نکات قابل توجهی در آن مشاهده می‌شود.

ویدئو: آپدیت بدنی هادی چوپان

هادی چوپان ، سلطان بی چون و چرای فیگور های جلو و جانب

بر هیچ کس پوشیده نیست که هادی به احتمال زیاد در فیگور های روبه‌رو و حتی جانب، سلطان بی چون و چرای استیج اورلاندو خواهد بود و تنها نکته‌ای که کمی هواداران هادی را نگران می‌کرد، مقایسه او و درک لانسفورد در عضلات پشت بوده. عضلات پخته و شاداب، پوست نازک و شفاف، سرشانه‌های سه بعدی، سینه‌های پهن با فیبر بالا و پکیج شکمی و موربی فوق‌العاده هادی که در دنیا بی‌نظیر است به علاوه چهار سر ران حجیم با کات مناسب کار را برای هر بدنسازی برای رقابت با هادی در فیگور های جلو و جانب سخت می‌کند.

سورپرایز شبانه گرگ ایرانی

همواره گفتیم که درک از ژنتیک فوق‌العاده‌ای در عضلات پشت بهره‌مند است و به دور از تعصب باید گفت که در آپدیت‌های بدنی جدید، پیشرفت چشمگیر او در پرورش این عضلات کاملا مشهود است.

در آپدیت جدید درک لانسفورد، عضلات زیربغل بسیار حجیم و حتی تا حدی ترسناک به نظر می‌رسد و باریکی کمر هم باعث می‌شود که این عضلات را پهن‌تر ببینیم. البته آپدیت‌های بدنی اخیر درک، بعد از روز زیر بغل او بوده و دم عضلانی و پمپاژ بالا، باعث می‌شود این بدنساز آمریکایی بسیار حجیم‌تر دیده شود.

اما باید صادقانه اعتراف کنیم که آپدیت جدید هادی چوپان ما را سورپرایز کرده و ممکن است معادلات را به طور کلی بهم بزند. پیشرفت هادی چوپان در پرورش عضلات پشت، زیر بغل و ذوزنقه‌ای کاملا محسوس بوده و تا بدین جای کار مطمئنا این بهترین ورژنی است که از هادی چوپان در عضلات پشت خود داشته است. شبیخون شبانه هادی چوپان از شیراز به قلب تگزاس؛ پیشرفت حیرت انگیز عضلات پشت گرگ ایرانی + ویدئو

با وجود اینکه به دلیل تفاوت نور و رنگ محیط، کیفیت دوربین‌ها و البته زاویه فیلم برداری، نمی‌توانیم مقایسه دقیقی بین این دو بدنساز داشته باشیم اما همان طور که پیشتر اشاره کردیم، در آخرین آپدیت‌ها، درک لانسفورد در عضلات پشت و زیر بغل بسیار پهن و حجیم دیده می‌شد اما جزئیات زیادی در این عضلات مشاهده نمی‌کردیم که با توجه به فاصله 60 روزه تا مستر المپیا، این موضوع یک موضوع کاملا طبیعی است.

پیشرفت چشمگیر هادی چوپان در عضلات پشت

اما نکته جالبی که در آپدیت بدنی هادی چوپان می‌بینیم، علاوه بر پیشرفت چشمگیری که در حجم و چگالی و پهنای عضلات زیر بغل و ذوزنقه‌ای به دست آورده، کاندیشن خیلی خوبی را هم از او شاهد هستیم و جزئیات خوبی را در عضلات پشت او می‌بینیم. هادی چوپان همواره به این معروف بوه که حتی در آف سیزن نیز از کات قابل قبولی برخوردار است ولی دیدن این جزئیات ریز و کات مناسب در عضلات پشت، بسیار امیدوار کننده است.


صفحه بدنسازی سرخ نیوز را در اینستاگرام دنبال کنید: https://www.instagram.com/sorkhnews_gym


سال گذشته هادی چوپان در مستر المپیا برخی معتقد بودند که هادی به خاطر افزایش وزن و حجمی که داشته از کات و کاندیشن فوق‌العاده‌ای در عضلات پشت خود برخوردار نبوده و به نظر می‌رسد که امسال پیشرفت توامانی را در پهنا، چگالی و حجم داشته و در عین حال کات و کاندیشن مناسب داشته را از او شاهد هستیم. گرگ ایرانی و کوهی از عضلات خارق‌العاده ؛ سورپرایز شبانه هادی چوپان + ویدئو

در پایان باید به این نکته اشاره کنیم که آپدیت‌های بدنی نصفه و نیمه‌ای که هادی چوپان به اشتراک می‌گذارد بسیار امیدوارکننده به نظر می‌رسد و از الان می‌توان پیش‌بینی کرد که هادی توانایی تکرار قهرمانی خود در مستر المپیا را دارد و امید اول قهرمانی در استیج اورلاندو است. به نظر می‌رسد که این مسیر پرافتخار تازه آغاز شده و ادامه خواهد داشت.

آخرین اخبار بدنسازی

افزودن دیدگاه

دیدگاه کاربران

دیدگاهی ثبت نشده است.
در حال دریافت...
وبگردی
هادی چوپان
سامسون داودا
وسلی ویسرز
آرنلود کلاسیک 2024
سرخ‌نیوز گردی
شما آفلاین هستید...